Kiválóság: Jónak lenni a Schüco számára nem elegendő. A cél a pontosság és tökéletesség. Egyszóval a kiválóság. Minden területen, napról napra.
Innováció: A Schüco piacvezető cég, folyamatosan dolgozik az új fejlesztések, innovációk bevezetésén, hogy mindig a legjobb megoldásokat kínálhassa, és egy lépéssel a többiek előtt járjon.
Partnerség: A Schüco egy világméretű hálózata 12.000 építésznek, kivitelezőnek, napenergiával foglakozó cégnek, befektetőnek és viszontértékesítőnek. A szoros együttműködés elősegíti a közös siker elérését, és megerősíti a bizalmat a Schüco hálózat iránt.
Felelősség: A Schüco számára a piacvezetőség egyben felelősségvállalással is jár. A teljes partnerhálózat, az utókor és az egész kék bolygó iránt.
A Schüco története:
1951: a kezdeti időkben a németországi Bielefeldben kirakatokat készítettek alumíniumból.
60-as években a Schüco cég megkezdi az ablak rendszerek szállítását Németországban.
70-es évekre nemzetközi szintre nőnek, az alumínium ablakrendszerek specialistájává válnak.
80-as években az európai licenszek újabb terjeszkedést eredményeztek. A cég termékkínálata kiegészül a korszerű PVC-U ablakokkal.
90-es években további terjeszkedés következik, saját vállalatok alapításával.
1998 január 1.-én Dirk U. Hindrichs-et megválasztják a Schüco elnök-vezérigazgatójává.
90-es évek végére tovább bővülnek a napenergia hasznosításának területén.
2003: új letisztult Schüco design és branding. További terjeszkedés Közép-Ázsiában. A cég ekkorra már rendelkezik irodákkal Kazahsztánban, Mongóliában, Kirgizisztánban, Tadzsikisztánban, Türkmenisztánban és Üzbegisztánban.
2004-ben a helyi DSC Arminia Bielefeld futballcsapat stadionját egy szponzori megállapodás keretében átkeresztelik Schüco Arena névre.
2005 a kutatómunka különleges elismerésben részesül, a Schüco Technology Center akkreditált, független minősítő intézetté avanzsál. Tovább terjeszkednek Közép-Ázsia és a Balkán irányába.
2007-ben bemutatják az új vállalati stratégiát “Energy2 – Saving energy and generating energy” amely az energia megtakarítás és az energia termelés szinergiáját helyezi reflektorfénybe. Bemutatják az E2 homlokzati rendszert a BAU kiállításon.
2008-ban a Schüco új szponzorálási terület után néz. Szakítanak a Forma 1-ben versenyző Mclaren Mercedes-szel, helyette a golfot kezdik támogatni, kihangsúlyozva a hasonlóságot a golf és a Schüco között: pontosság és tökéletesség, harmóniában a természettel és a technológiával.
2009-ben a BAU-n bemutatják a 2° adaptív épület burkolat rendszert. Szeptemberben a környezetvédelem jegyében megrendezik az első Schüco Open golfbajnokságot.
2010-ben új vállalati arculattal állnak elő, zöld technológia a kék bolygóért kulcsszóval.
2011-es BAU-n a Schüco standját több mint 40 ezren látogatják meg, az új irányvonal az Energy3 – Saving, generating and networking energy. Az energia megtakarítás a korszerű nyílászárók segítségével, energia előállítása napelemek felhasználásával, gazdálkodás intelligens rendszerek segítségével. Bemutatnak egy olyan önellátó épületet, ami több energiát képes előállítani, mint amennyit felhasznál. 22.500 néző előtt megrendezésre kerül a 3. Schüco Open golfbajnokság.
2011-ben elnyerik a következő díjakat: “German Marketing Prize” , “ADAM Award” , “iF Design Award”
2012-ben 4. alkalommal rendezik meg a Schüco Open bajnokságot. További fejlesztéseket végeznek a világszerte elismert, akkreditált Technology Center-ben.
Schüco Corona SI 82 /Thermo 6/